loading...
من درد مشترکم مرا فریاد کن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 8:43 دقیقه ارسال شده است

سلام
من که نمی خواستم شما رو ناراحت کنم
شما از درد مشترک می نویسی و می خوای که ما اون رو فریاد بزنیم من هم دارم از شادی مشترک برات می نویسم و از تو ی خوام که اون رو فریاد کنی
من فقط می خواستم که یه کم شادتر بشی
در مورد تبادل لینک هم باید بگم که من بیشتر از شما مایل به تبادل لینکم فقط می خواستم به عنوان یه گروگان گیری ازت بخوام که یه کم بخندی
می خواستم جو رو عوض کنم
در مورد نشستن پای درد دلت هم من سراپا گوشم و منتظرت
از این که به زحمت انداختمت معذرت می خوام
منتظرتم
یا علیشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 19:26 دقیقه ارسال شده است

سلام
این چه مطلبی بود که نوشتی
آدم دلش می گیره
اگه این همه ناراحتی و نا امید چرا پیشنهاد تبادل لینک می کنی
می خوای کسایی رو پابند خودت کنی و بعد هم بذاری بری
این روزها هر چقدر هم که سخت باشه مثل کوره ایه که داره نقره وجود ما رو خالصتر می کنه
ما باید هر قدر هم که سختی بکشیم باید زمونه رو خسته کنیم نه این که خودمون از زمونه خسته بشیم
نمی دونم تا حالا وقتی باد شدید ازجلو میاد راه رفتی
آدم یه احساس قدرتی می کنه که نگو
ما با این بادهای روزگار نمی لرزیم بلکه استوار پیش به هدفمون قدم بر می داریم
منتظر جوابتم
یا علی شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام از اینکه به دنیای من قدم میزارین ممنون. امیدوارم بدون پیشنهاد وانتقاد نرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 33
  • بازدید کلی : 2,819
  • کدهای اختصاصی