loading...
من درد مشترکم مرا فریاد کن
افسون بازدید : 141 2011/02/18 نظرات (0)

هنگامی که من 

در شهری بزرگ

گم گشتم وغریبم،

میخواهم در اطاق های گوناگونی بخوابم

در خیابانهای گمنام گام بردارم

وعابران گمنام را تماشا کنم.

من دوست دارم که مسافری تنها باشم.

 

 

 

 

انسان میتواند 

بی آنکه انسان بزرگی باشد ،

انسانی آزاده باشد.

اما هیچ انسانی نمیتواند،

بی انکه آزاده باشد 

انسان بزرگی باشد.

 

 

چه فرقی میکند در شهری بزرگ زندگی کنید 

یا در شهری کوچک؟

زندگی راستین در درون ما است.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 10:37 دقیقه ارسال شده است

سلام
از دوست خوشحال ما چه خبر کم پیدایی
اگه خوشی خوش باش و به یاد دوستان
یا علیشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط علی در تاریخ 1348/10/11 و 10:12 دقیقه ارسال شده است

سلام
ممنون که به فکر منی و برام شکلک خنده می ذاری
این شعرت هم عالی بود
راست گفته و راست می گی
ما هستیم که جامعه رو می سازیم اگه شاد باشیم جامعه شاده و اگه غمگین باشیم جامعه غمگینه
تبریک می گم که قبول شدی و برات آرزو می کنم خیلی بهتر و بیشتر از اونی که می خوای بشی
در ضمن اوضاع مملکت هم هیچ خبری نیست
به دلت صابون نزن که دانشگاه رو بپیچونیشکلک
ملکت به جوونهایی مثل تو نیاز داره و باید برای پیشرفتش تلاش کنیم
همیشه شاد باشی
یا علی
راستی هنوز پیوندم نزدی
ازم ناراحتی؟؟؟
شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام از اینکه به دنیای من قدم میزارین ممنون. امیدوارم بدون پیشنهاد وانتقاد نرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 2,811
  • کدهای اختصاصی