loading...
من درد مشترکم مرا فریاد کن
افسون بازدید : 182 2011/03/08 نظرات (2)

سلام.امشب تولدمه بست ساله میشم.احساس بزرگ شدن دارم.حس زیاد خوبی نیست.

درضمن تولدمو تنهای تنها جشن گرفتم (منظورم هم نفس)

تصاوير متحرك ، ياهو ، زيباسازی وبلاگ ، بهاربيست             www.bahar-20.com

خودمون تولد میگیریم......................بیا وسط حالا..........................

تولدم مباااااااااااااااااااارک مبارک .مبارک..................

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محسن در تاریخ 1348/10/11 و 11:39 دقیقه ارسال شده است

سلام
ممنون که سر زدید.
می خواستم نظرتون رو در مورد پست جدیم بدونم.
یا علی

این نظر توسط محسن در تاریخ 1348/10/11 و 10:38 دقیقه ارسال شده است

سلام
ممنون ازاینکه سر زدید.
امیدوارم در زندگی موفق باشید.
با تولد گرفتن انسان احساس بزرگی می کنه.
من خودم رو هم میگم بیایید همه سعی کنیم بعد از این اگه تولدی گرفتیم بعد از آن دقت کنیم که عقلمان چقدر رشد کرده. چقدر به خدا نزدیک شده ایم. چقدر از عمرمان استفاده کرده ایم.
اگه واقعا پیشرفت داشته ایم اینطوری از شادی از تولدمان لذت خوبی خواهیم برد.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام از اینکه به دنیای من قدم میزارین ممنون. امیدوارم بدون پیشنهاد وانتقاد نرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 2,815
  • کدهای اختصاصی